Najnowsze Wpisy

...:::Nowy Blog:::... Komentarze (0)
21. marca 2005 17:52:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka!

Załozyłem nowego blogasa bo mylog jest jak Miriam nie wiadomo co to! raz się włancza a raz nie:/

Ale tak to juz  jest teraz tu będe wszystko pisał!

                                                       ...:::Dzień wagarowicza:::...

Nom dzisiaj dzień pełen wagarów! byłem sobjie w kinie  i było wporzo!

ale już kończe pozdro dla wszystkich!

even : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tama123 | josh | tadeo | niezmienna | rsbiuro | Mailing